sunnuntai 5. elokuuta 2012

my new brother !!!

en oo vissii viel kerenny kertoo teille et meijän perhe sai täs viikko sit pienen lisäyksen (:
meille siis muutti asumaa unkarilainen poika, Zoltan
se on -95 ja tuli meille hetkeks asustelee ku tuli suomee pelaa lätkää (:
iha kiva poika varmaa jos osaisin sen kaa jotai puhuukki.... XD minä ja mun loistava englanti!
mun mami on jo kerenny tykästyy toho poikaa nii paljo et ajatteli et se vois jäädä meille koko vuodeks!
OUSHIIIT, olin iha järkyttyny ku äiti sano et Zoli on sille jo niiku oma poika....
mut ei siit sen enempää sitte. 
Camppu on nyt just joukkueensa kaa kuortaneel leiril nii ei pääse kirjottelee,
mut mun päiväst sen verra et näin pitkäst aikaa ullaa ! jee (: ja päiväl olin merin rippijuhlis käväsee (:
 täs viel parit kuvat täst päiväst! 







nonniiii aletaa ullan ja parin veljen kaa kattelee leffaa (: adios kamut! - ellis

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti